Lista spraw na portalu - najprostsza droga komunikacji
Logując się do Portalu LTG, w zakładce Lista spraw znajdziecie Państwo formularz, którego wypełnienie zajmie maksymalnie kilka minut. Poniżej prezentujemy przykładowe zastosowanie:
Jeżeli chcecie Państwo załączyć do zgłoszenia zdjęcie, bądź inny plik wystarczy użyć przycisku Przeglądaj i wybrać plik z dysku komputera/urządzenia mobilnego.
Zgłoszenie trafi bezpośrednio do osoby zarządzającej Państwa budynkiem, wraz z Państwa danymi kontaktowymi.
Nowa wersja portalu wspiera również dostęp z urządzeń mobilnych, dostosowując wygląd witryny do popularnych ekranów dotykowych. Odwiedzając Portal LTG podczas korzystania z urządzenia mobilnego po zalogowaniu znajdujemy się na stronie z ogólnymi informacjami:
Po kliknięciu ikony menu, uzyskamy dostęp do modułów, w których sprawdzić można wszystkie bieżące informacje, tak jak w wersji klasycznej portalu.
Klinięcie w pozycję Lista spraw przeniesie nas do formularza kontaktowego, który wypełniamy dokładnie tak, jak w wersji klasycznej.
Jeżeli do zgłoszenia chcecie Państwo dołączyć plik lub zdjęcie bezpośrednio z telefonu, wystarczy kliknąć przycisk Wybierz plik
Zależnie od posiadanego przez Państwa urządzenia, ukaże się menu funkcyjne, w którym wybrać można czynność.
Wysłanie zgłoszenia potwierdzamy poprzez kliknięcie przycisku
W razie pytań lub problemów zachęcamy do kontaktu pod dedykowanym adresem portal@ltg.poznan.pl